dinsdag 17 mei 2011

Gezellige gehaakte frutsels!

Kleurtjes waar je blij van wordt!Klaar om wat leuks te worden.
Eén van mijn hobby's is haken. Voordat ik zwanger werd kon ik alleen maar bloemetjes haken. Na veel oefenen had ik dit aardig onder de knie. Maar ja om nou alleen maar bloemetjes te haken is ook zo saai, en ik had inmiddels al wel zo'n beetje alles op-gepimpt met mijn bloemetjes, dus ik wou meer. En zo ben ik een beetje gaan frutselen met naald en wolletjes. En zo werden er hele grappige dingen geboren. Ik ben niet zo van de patronen. In wiskunde ben ik nooit echt goed geweest dus ja..... dan maar wat uitproberen. En zie hier het resultaat een vrolijke bloem voor een shirtje voor Josephine en een gezellige raamhanger, een variant op de raamhangers van vroeger je weet wel, van die witte met bloemen. Hangt vast nog wel ergens bij oma. Nu dus een 'pip'-variant. Erg leuk om te maken. Nu ga ik weer verder met m'n andere haak frutsels. 
 'pip-raamhanger'
'staat ook leuk aan de lamp'

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke mand met vrolijke kleurtjes wol heb je! En wat is het shirt voor Josephine mooi geworden met de bloem! Echt heel lief:)
    De pip hanger is ook erg gaaf! Staat vast super in de kamers van je meiden!
    Ik ben sinds gisteren ook maar weer eens aan de haak gegaan! Heb een hele gave gehaakte kledinghanger gemaakt! Neem hem morgen wel even mee!

    Liefs Cin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, haken kan verslavend zijn. Hier krijgt momenteel ook iedereen een gehaakt bloemetje (vraag maar aan Marjon, die heeft trouwens ook een blog: jonnieathome.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen