vrijdag 13 mei 2011

Bezoekje Kruidvat

Van de week ben ik even met m'n moeder naar de Kruidvat geweest. Wat is dat toch een geweldig-foute winkel. Daar kom je nou altijd met meer als dat je van plan was vandaan. Na maanden van binnen zitten en niet bij de winkels komen, begin ik nu weer een beetje terug te komen. Heerlijk!!! En wat zijn er een hoop leuke spullen te koop. Ik kon me dan ook niet inhouden en heb weer wat leuke dingen gekocht. 
Zie hier het resultaat, en zeg nou zelf dit kon ik toch niet laten liggen. En zoals mijn schoonvader het zou zeggen, bij Marieke is het vast weer een aanbieding. En laat dat nou net weer het geval wezen.Hi,hi.
Groetjes Marieke
o'ja de armbandjes zijn eigenlijk voor Frederique maar ze passen mij ook dus dat wordt delen.

3 opmerkingen:

  1. Wouw! Wat een mooie buit heb jij gescoord bij de kruidvat!
    Daarom was er niets meer voor mij ;) Hihi......
    Heerlijk alleen al om naar te kijken :)
    Liefs Cin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    wat heb je suoer leuke stoffen gekocht.

    Er leuke kleurtjes.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoffen bij Kruidvat? Nou, nog nooit gezien, en dan kom ik daar toch weleens... Leuk

    BeantwoordenVerwijderen