dinsdag 17 mei 2011

Errug leuk boek!!!!

Errug leuk boek!

Een paar weken geleden vond ik het weer eens tijd om mezelf een beetje te verwennen. En wel met een heel erg leuk boek. "Naailes voor beginners" van Cath Kidston. En weet je wat zo ontzettend leuk is: bij het boek zit alles wat je nodig hebt om een echte Cath Kidston tas te maken! En ook alle patronen zitten erbij. En met de leuke stofjes van de Kruidvat kan ik me nu helemaal uitleven. Nu nog even tijd en energie vinden om alles te gaan maken. Maar de leuke foto's zijn alvast gemaakt hi,hi. Zodra ik iets klaar heb laat ik het natuurlijk ff zien. 
Groetjes,
Marieke 

1 opmerking:

  1. Ziet er leuk uit en ik ben ervan overtuigt, dat jij het snel onder de knie hebt en de mooiste dingen weet te naaien. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen