zaterdag 8 oktober 2011

Herfstknutsels!



Afgelopen week was mijn moeder jarig, Hiep hiep Hoera!
En toen heb ik voor haar een Herfst broche gemaakt. 
Het was zo leuk om te doen, dat ik er ook maar even één in vrolijke Tierelantijn kleurtjes heb gemaakt. 
Ze staan heel leuk op een jasje of vest.
Dus ik ga er nog maar een paar maken.
M'n zusje heeft er ook al één besteld.
Dus: Aan de arbeid!!! Helemaal niet erg hoor met dit gezellige binnen zit Herfst weer!
Kopje thee, kaarsjes aan en knutselen maar!

Voor jullie allemaal ook een fijn, knus, knutselweekend!
  Lieve Tierelantijn groeten,
Marieke


2 opmerkingen:

  1. Hallo Marieke,
    Heb jij zelf gevilt? Mooie herfstkleuren, die je moeder vast heel goed staan.
    Ja, het weer is lekker om binnen te zitten, vind ik ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk! Nog van harte met je moeder! Wat ben je weer heerlijk crea geweest! Aanstaande week maar lekker nog eens wat afspreken, hebben elkaar al veel te lang niet gesproken (ahum, 1 week maar ja er moet altijd bijgekletst worden toch ;) )
    Liefs Cin

    BeantwoordenVerwijderen