maandag 5 december 2011

HELP!!!!

Hallo lieve volgers en andere lezers,

Ik heb even jullie hulp nodig.
Gisteren wilde ik weer het één en ander gaan posten.
Maar tot mijn grote schrik kreeg ik een melding dat ik geen foto's meer kon plaatsen.
Oeps!!!!!
Ik heb wat foto's verwijderd uit mijn picasa webalbum
Ontdekte ik ook bij toeval dat ik die had hi,hi.
Maar nu verschijnen er op mijn blog allemaal van die akelige zwarte plaatjes met vraagtekens.
Zo niet Tierelantijn-achtig......
Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt en Lieve Tierelantijn groeten,
Marieke

2 opmerkingen:

  1. Helaas Marieke... Ik kan je niet helpen.... Heb ik nog nooit gehad :(
    Hopelijk heb je het snel opgelost!
    (Misschien was het een storing?!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps.... als je foto's uit je picasaalbum haalt, haal je ze definitief weg... dus ook van je blog! Gebruik jij misschien hele grote foto's qua resolutie? Maar dan nog lijkt het me stug dat je blog vol is (na een bepaald verbruik is je blog vol en kun je voor een gering bedrag ruimte bijkopen) Misschien gewoon nog eens proberen, blogger is wel vaker van de leg.
    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen