zaterdag 23 juli 2011

De Tierelantijn familie

Mijn eerste t-shirt met een meisje uit mijn eigen Tierelantijn familie.
Eén van mijn hobby's is tekenen en zo is er op een mooie dag een familie 'geboren'. 
Mijn eigen Tierelantijn familie.
Het zijn allemaal Prinsjes en Prinsesjes met allemaal een eigen kroontje.
Ze zijn allemaal heel verschillend, sommige zijn heel ondeugend, andere heel erg lief, 
sommige een beetje ijdel. 
En nu heeft één van de Prinsesjes het zover gebracht dat ze zelfs op een shirtje voor Josephine
terecht is gekomen.
Josephine werd helemaal vrolijk toen ik haar vanmorgen het shirtje aan deed. 
Dus ik moet nog maar meer shirtjes maken voor mijn eigen Prinsesjes.
Wie weet welk Tierelantijn Prinsje of Prinsesje de eer krijgt om op een volgend shirtje te komen.
Ik kan je vertellen ze staan al in de rij....
Lieve Tierelantijn groeten,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten