zaterdag 4 juni 2011

Leuke haaksels!

Vorige week schreef ik al dat ik een leuke bloem/zon/regenboog gehaakt had voor een shirtje van Frederique. Nou hij is af hoor. Ik heb m op een knalroze shirt genaaid en het staat erg leuk. Spijkerrokje en felgroene legging eronder en klaar is Frederique. Dan nog leuke rommelige knotten en ze kan zo op de foto.....
En daar is de foto, maar hé zonder Frederique... Ja dat was even niet gelukt. Maar zo krijgen jullie toch een idee hoe het eruit ziet. Ook heb ik nog een mobielhoesje gehaakt. Die had ik al heel lang beloofd aan een vriendin van mij. Haar dochter wou graag zo'n hoesje hebben, dus nu eindelijk, hij is klaar! Ik hoop dat ze er blij mee is.
 Groetjes,
           Marieke 

1 opmerking:

  1. Gaaaaf,
    jammer dat ik al uit die maat ben gegroeid...

    Dat hoesje is geweldig, lijkt wel op de LIEF collectie!

    BeantwoordenVerwijderen